Aktualijos

Pradinukai dalyvavo edukaciniame užsiėmime ,,Esu kūrėjas"

          Renginį vedė žurnalistas, rašytojas, vykdantis edukacines programas vaikams švietimo įstaigose, Andrius Guginis. „Esu Kūrėjas“ programą sudarė keturios dalys – istorijos pasakojimas, istorijos vizualizavimas,  bendradarbiavimą lavinantys žaidimai bei patirčių refleksija. Visose užsiėmimo dalyse vaikai dirbo komandose, kurių sudėtis keitėsi, todėl mažieji mokėsi dirbti komandoje ne su tais, kuriuos patys norėtų pasirinkti, o įvairiais pasiskirstymo principais sudarytose komandose (pagal gimimo mėnesį, pasirinktą daržovę, vaisių ir t.t.) Mokiniai renginio pradžioje pažaidė susipažinimo žaidimą, vėliau turėjo pasiversti skirtingomis ,,kalbos dalimis" ir pradėti programos vykdymą. Naudodami žaidimų elementus dalyviai ant lapelių užrašė skirtingas kalbos dalis komandose, pasikeitę lapeliais su kitomis grupėmis ir gavę skirtingų kalbos dalių, iš jų turėjo sudaryti kuo daugiau sakinių. Po to kiekviena komanda pasirinko po vieną labiausiai patikusį sakinį, pagal kurį turėjo kurti istoriją. Pasakojimą kūrė remdamiesi „istorijos pasakojimo“ („story telling“) metodika ir tam tikrais žaidimų elementais. Vaikai mokėsi klausyti ir girdėti, kurti ir vystyti logišką turinį, žaisti bei išlaukti intrigos. Sukurtą istoriją dalyviai perkelė į komiksą, kuri piešė kiekviena grupė atskirai ant ilgo lapo, padalinto langeliais pagal grupės narių skaičių. Komiksus ir komiksų seką dalyviai piešė remdamiesi veikėjų vizualizavimo rekomendacijomis. Kiekvienas dalyvis turėjo galimybę sukurti savo komikso veiksmo langelį. Mokiniai išmoko idėją perkelti į popieriaus lapą, dirbti komandoje. Vaikai mokėsi viešo kalbėjimo ir vaizduotės lavinimo bei nebijoti klysti.  Kiekviena grupė turėjo išsirinkti savo lyderį ir klausyti jo patarimų. Atliktą darbą pristatė kiekvienos komandos atsatovai, o kitų komandų nariai galėjo užduoti klausimus, susijusius su draugų užduoties atlikimu. Po to mokiniai turėjo bendravimą ir klausimą skatinančių žaidimų pertraukėlę. Prieš galutinę užsiėmimo refleksiją sužaidė keletą bendravimo ir klausymo įgūdžius lavinančių žaidimų. Vaikai mokėsi supratimo, girdėjimo, buvimo „čia ir dabar“. Užsiėmimo refleksijos metu mokiniai aptarė buvusias patirtis ir išmokimus. Mokėsi drąsiai draugų rate išsakyti savo nuomonę, stebėti bendraklasius, išreikšti jausmus. 

 

Grįžti į ankstenį



Kitos naujienos


Kovo 19-oji - Juozapinės - pavasario sveikinimo ir gerumo, dėkingumo šventė

Kovo 15d. Josvainių gimnazijoje vyko literatūrinė-edukacinė pamoka pradinukams„Lietuvos Didžiosios Kunigaikštystės pilys“ pagal kultūros paso programą.

 Kovo 8 dieną  gimnazijos lietuvių kalbos mylėtojai rašė Nacionalinį diktantą.